Powered By Blogger

dilluns, 5 d’agost del 2013



 Festa Major de Sitges 2013. Aquest any els protagonistes de les Joies Keremel per la Festa Major son els Gegants Cristians. Soc una enamorada de les pintures de la Pilar Mena i el dibuix que va fer dels Gegants Cristians pel programa de Festa Major del 2010 em van robar el cor. La Pilar em va fer feliç quan em va donar permís del 2010 em van robar el cor. La Pilar em va fer feliç quan em va donar permís per fer aquestes joietes. I aquí les teniu. Espero que us agradin. I com sempre, les trobareu al Forn de la Marta del carrer Major la Perfumeria Costa Sitges del carrer Sant Francesc i a la botiga de la Yoyi, Detalls de Sitges, davant la Biblioteca Santiago Rusiñol. Bona Festa Major a tots
Podeu trobar totes les creacions de la Pilar Mena en els següents enlla
ços : 




























  














KEREMEL 100%

La meva foto
Les meves joies están fetes cent per cent a mà.Cada una de les peces està treballada manualment i amb diferents tècniques realitzo collars, pulseres, anells, arracades i altres invencions. El resultat final sempre serà únic i original. M'agrada fer joies personalitzades i crear dissenys inèdits. El preu mai serà un inconvenient perque llueixis una joia KEREMEL. Per comandes: keremeladsl@wanadoo.es