Powered By Blogger

dissabte, 27 de juliol del 2013

Rajoletes del Vinyet.

Amb aquestes petites joies faig un tribut a una celebracio molt nostra. La il.lustracio pertany a la linografia que la Carme Parellada (nemrac44@gmail.com) va realitzar per l’estampeta del Vinyet 2012 i avui he volgut afegir a aquesta publicacio les belles paraules d’en David Jou.
Podeu trobar-les al Forn de la Marta al carrer Major, a la Perfumeria Can Costa del carrer Sant Francesc i a la nova botiga de la Yoyi, Detalls de Sitges, davant de la Biblioteca Santiago Rusinol.
Felicitats a totes les Vinyets!!!



 




1 comentari:

VZQueen ha dit...

Jo vaig comprar la meva i em va encantar! la vaig portar moltíssim!

KEREMEL 100%

La meva foto
Les meves joies están fetes cent per cent a mà.Cada una de les peces està treballada manualment i amb diferents tècniques realitzo collars, pulseres, anells, arracades i altres invencions. El resultat final sempre serà únic i original. M'agrada fer joies personalitzades i crear dissenys inèdits. El preu mai serà un inconvenient perque llueixis una joia KEREMEL. Per comandes: keremeladsl@wanadoo.es